[ Fötterna har bett att få rekomendera sig ]


Men gud vad Mohombi är bra alltså! Jösses Amalia!  "Hörrö.. jag gillar Du, jag" 

Tråkigt att mina fötter har ballat ur. Jag vill ju jogga nu..
Ja men det kanske är Mitt eget fel, men jag VILL FAN INTE till ett gym!!
Och jag VILL FAN INTE jogga ute bland folk! Pattarna skumpar för mycket.
Det ser inte klokt ut. Hela jag ser inte klok ut när jag springer. Jag är en ful människa vet ni.

"TräääningsBH din åsna??!"  tänker ni då. I know. Jag har hört det förr..

Men som jag alltid säger, då gör det ont istället för att den måste sitta åt så inåt helvete.
Me don't like this. Usch. Varför kan man inte bara födas smal och växa upp smal?
Varför ska allt man äter påverka liksom? Jävligt störande är det iaf... BAH!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback