[ Fuck rubriker!! ]


Inte konstigt att jag tröttnar liksom på musik efter några veckor efter att jag upptäckt bra låtar.
Inte konstigt att jag ibland inte vill lyssna på NÅN av dom låtarna jag har (i winamp och spotify)
Jag kanske bara skulle ta och sluta mala dom varenda jävla dag i flera veckor i sträck.
Tror nog det skulle hjälpa faktiskt... Då skulle jag nog gilla dom lika mkt i höst också.

Men nåväl, vad är en bal på slottet då..



Igår kväll fick jag se nåt sött för övrigt.
Shiva och Pip låg och softade tätt intill varann på högen i hallen med strumpbyxor och ett par gamla gardinlängder. Jag tog fram kameran och skulle ta en bild. Men tyvärr blev det en solkatt av kameran.
Pip blev knäpp på den och for upp direkt. Kvar blev moster Shiva, på den skitiga tvätthögen..



           




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback