[ Monsterpromenad ]


Men DRA ballen i gruset vad mina ben inte kommer samarbeta imorn känner jag!
Tog en långpromenad med Johan till Tunåsen vid Uppsalahögarna. Pjuh..
En sån jävla monsterbacke har man inte gått upp för sen man var liten och fit.
Det var inte nådigt.

Johan: Du kommer känna i vaderna efter halva biten kan jag säga.
Jag: Nej fan, jag har rätt tränade vader faktiskt så det är ingen match tror jag!
  (skitkaxig liksom)


Men eeeller hur. Jag snackade oavbrutet till halva biten, sen blev jag knäpptyst haha.
Han var tvungen att vända sig om för att kolla om jag ens levde.
Nej då, jag var bara viiidrigt jävla andfådd och koncentrerade mig på att inte vända mig om och kolla ner.
Jag trodde faktiskt inte jag var höjdrädd... Men det var äckligt.


Stupade som en klubbad jävla säl när vi kom upp. Men det var en nyttigt promenix!
Och jag ska aldrig mer överskatta mina "såå tränade vader"...




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback