[ På med stadsblåsan imorgon ]


Idag är det onsdag, och imorn är det torsdag. No shit sherlock..
Men på torsdagen denna vecka är vi tjejer på jobbet hembjudna till cheferna på middag efter jobbet, istället för att gå ut och äta julbord. Kan bli spännande och se hur dom bor :)
Som Malin (egentligen inte alls) sa; Undrar vad man ska ta för stadsblåsa dårå..?
I själva verket sa hon 'undrar vad man ska ta för stass på sig' men i vanlig ordning var det jag som hörde som ett arsel. Eller hörde det jag ville höra. Ordet Stads-blåsa skulle ju förvisso passa henne att säga med tanke på att hon snart blir en lantis haha.

Nu tackar jag för mig för att sluka en tacomiddag framför julkalendern!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja det är ju just det jag undrar oxå.. Tog bilden från google bara :) Hittar ju fan ingen NÅNSTANS..



Håller förresten med om årets julkalender. Jag har iofs bara sett pyttelite av den, men den verkar sådär gammeldags-braig som dem ska va! Inget trams som det varit allför många år tidigare..



Du får ha så kul hos cheferna ikväll :)

2011-12-15 @ 14:39:49
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback