[ Smycken och Tjuvarnas jul ]


Borde nog lägga ner det här med bloggande nu känner jag. Känns rätt lönlöst, hur jag än gör så verkar det inte gå att blogga mer än 1 gång i veckan liksom.

Hur som helst så tänkte jag bara säga att jag gillar årets julkalender som fan! :) Den är fanemej riktigt julkalendrig alltså! Eller hur?? Så där julig som den Ska vara!

Jag fick nog i torsdags också. Skulle ge mig på att plocka undan lite här å var i lägenheten. Det gick inte, och jag kom ingen vart!! Vet ni varför? För jag har för mycket smycken (läs; örhängen) som jag inte kan göra av nånstans! Så jag hamnade på sidan www.mihi.se  där jag köpte detta fina örhängesställ för 199 kronor. Katjing!



                                         



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback