[ I en sek hann jag tänka 'Oj, tack!' ]


Hm.. Jag hade en vit iphone, halvt i min brevlåda nyss..
Luckan öppnas uppåt i våra brevboxar, jävligt dumt tänkt då vi som har våra boxar
väldigt långt ner i raden är tvungna att huka för att se vad som befinner sig i våra lådor.
Dom kunde ju bara satt hela schabraket en bit längre upp på väggen kan man tycka..

Hur som helst, när jag kikade in i min, så hängde det ner nåt vitt som inte varit där förut.
Jag drog ner den och såg till min förvåning att det var en iphone.
Hon i lådan över mig (alltså hon är inte I lådan) har väl tappat sin och rätt själ har hittat den.

Roligt att tom en telefon (som är bra tjockare än vanlig post) kommer igenom den springan..



På tal om post, idag blev jag med tidning. Allt om mat. Det känns lite väl granny..
Men egentligen struntar jag i tidningen, tog prenumerationen pga premierna!
4 bordstabletter, en fiskars-kniv och en köksvåg! Allt det fick man för 59 kr (+porto) och 3 nummer!
Tabletterna är dock sjukligt fula, men kan nog göra farmor och hennes alla Röda Korset-basarer glad!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tja! Hörru det går fan inte att ladda ner från gosong.net för mig. Varje gång jag försöker så får jag upp ett meddelande från min dator om att ett virus tagits bort, och så stannar hela skiten av. Typiskt!! Händer sånt här bara mig eller? Man kan ju fan fundera alltså..

Har du lust att skicka över The last dance nåt tag? Bara att säga till när det passar dig :)

2011-02-24 @ 20:26:43
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Svar: Först va det tänkt Jenna, men sen bytte jag till Jonna. Haha. Lite vridet att komma på att man vill byta namn när man redan har levt typ halva sitt liv. Haha.

2011-02-24 @ 22:19:13
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Mickan

Grandinarn: Men va?? Är han knäpp? Jonna och Jenna är ju skitfina namn ju! fast det är ju klart, lär väl kännas konstigt om ens partner helt plötsligt inte heter det hon/han alltid hetat längre liksom.

2011-02-25 @ 19:00:04
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback