[ Du blommiga fina sak. ]






Titta...

Visst är den helt alldeles knäppt fin? Och somrig?

Nej. Det tyckte inte jag heller i början.
Jag rent av spydde, men ju mer jag kollar på den desto gladare blir jag.
Och det måste väl betyda nåt, inte sant? :)

Så jag beställde den jag. Ja. Det blev så nu..


Och ska sanningen fram, kommer jag gå under om den inte sitter bra eller om jag ser ut som en dåre i den!
För det första är det sällan jag hyser sån här kärlek till ett plagg så då bara Måste jag ha det när det väl inträffar och för det andra så pallar jag inte hela proceduren med att returnera för nåt som inte ens kostar 200.
Kanske verkar lite slösigt och slött för vissa, men det är inte Min kopp te faktiskt.. Så SITT BRA FÖR FAN!!


Godnatt



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sv: Jamen det är helt galet.. Vart tog dem två åren vägen? Man blir lite rädd! :/

2011-07-01 @ 12:05:56
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback