[ Goodmorning sunshine! ]


Alltså Neej! Nånting inom mig vill säga "Så fan heller!" men jag måste väl tro på det!
Men hur jävla borta har man inte varit, när man först efter 18 år får veta hux flux att Whitney Houstons I will always love you egentligen bara är en cover på Dolly Partons original från -74??  (!!)

Det här är ju bara FÖR stört alltså. Hur fan har jag lyckats undgå det?? Dolly av alla också, som alla vet om!
Dom spelade originalet idag på radio och jag gick och tänkte "Men gud vilken mysig version, den måste vara ny som fan. Är det Dolly månne..?"  Kollade upp nu och började ana oråd när jag såg årtalet 1974 hahah!



                       




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback