[ Hur fan ser Jag ut idag egentligen?? ]


Imorse fick jag för mig att vara extra fin och tog på mig örhängen för en gångs skull.
Brukar inte vanligtvis ha det på jobbet liksom. Men så pinnade jag iväg till jobbet med mina pilotbrillor på mig.
När jag kommer till villaområdet jag alltid går igenom, möter jag en farfar/morfar (var lite för gammal för att
vara pappa, men undantag finns väl dock..)
med en ca 3 årig liten flicka på axlarna.

Och av nån anledning kände jag på mig att hon skulle säga nåt, och tänkte mig nåt i stil med 'Titta! hon har en stjärna där' Men.. jag var lite ute och cyklade haha.. ungen pekar på mig och säger 'Där är en pojke!'

Men! Men! Örhängena då!?? Såg hon inte dom eller!? Eller min handväska! Eller mitt långa hår! :/


Men det jag lärde mig idag var iaf att aldrig mer ta på mig örhängen en jobbdag......... *garv*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback