[ Hur ofta är man rik efter ett tandläkarbesök?? ]


Idag var de det efterlängtade tandläkarbesöket. Det gick bra. Jävligt bra. Över förväntan med Allt faktiskt!
Hur ofta kan man säga Så efter man varit hos tandläkaren liksom?? Haha!

Det första hon säger är att det absolut inte var prio på att dra ut den. Den var för fin och för mkt ute för att dra bort den. TACK!

Sen spolade dom ur. Det gjorde fett ont. Men fett skönt. Går inte att förklara riktigt. Det var en skön smärta liksom. Det gjorde för ont för att le åt det, men för skönt för att ajj-a sig över det :)
Inflammera visdomstanden så får ni vara med om det istället för att jag ska sitta här o förklara som ett arsel!

Sen smetade hon på antibiotikasalva som fan. TACK!

Sen till det bästa på hela dagen.... Kalaset gick på 60 spänn!!  Va! Inte ens en hundring liksom!
Och då helt plötsligt var man ju rik istället. Så jag gick och köpte mig denna för att fira;


                              

                                                               100 spänn på Vila's rea!
                 Den ser ju ut som nåt katten släpat in, på mobilen men jag ska säga det att, den ÄR fin IRL!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Har satan gick det till? 60 spänn??

2011-06-17 @ 17:27:27
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback