[ Man gjorde ju nån glad åtminstone ]


Brister fortf ut i asgarv när jag tänker på den gången när jag satt och pratade med en på msn och visade dessa bilder, då han tyckte att jag på bild 1 ser ut som en typisk 'Kjell som gillar radiostyrda flygplan' Öhh?? Hahah!

Och det var även då när jag garvade som mest åt 'Kjell' så tårarna sprutade, som det ringde på dörren när det stog en Comhem kille som skulle pracka på mig nånting, men jag kunde inte sluta garva så det slutade med att båda två stog där och asgarvade ist, samtidigt som han väntade lite fint på att jag skulle lugna ner mig så han kunde få fram det han ville ha sagt. Men det gick aldrig. Han fick gå härifrån utan att ha sålt nåt, men med ett garv på munnen.. hahah.. det var pinsamt..



                                           



                                            




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback