[ Man kan kalla det väldigt oväntat besök.. ]


Somnade väldigt snabbt inatt mot förväntan, då jag hade sovit 12 timmar natten till igår. Galet.
Vaknade kl 04:25 av ett vääääldigt svagt ljud, förstår inte hur jag kunde vakna.
Tittade upp och där låg Mimi i soffan och garvade hahah. Nej det var ingen dröm. Hon har nycklar hem till mig.
Första sekunden höll jag på att skita på mig eftersom jag hade gått och lagt mig ensam på natten.

Det var nog det mest oväntade besöket jag nånsin haft i mitt liv.
Och det hade ju varit ännu mer komiskt om jag aldrig vaknat, hon hunnit somna och till råga på allt börjat
snarka eller snacka i sömnen! Då hade jag nog skitit ännu mer knäck! Hahaha..



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, lite kul med oväntat besök!

2011-06-13 @ 18:20:13
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Ja, jag har också alltid känt mig girig när jag har önskat mig saker! Förutom förra året, då behövde jag verkligen en resväska, så då önskade jag mig det!

2011-06-13 @ 18:26:56
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback