[ Trasig och förstörd. Slut ]


Igår kväll satt jag intet ont anande framför en film på tvn och försökte hålla mig vaken med en kopp kaffe då Häger ringer och säger att han sitter på tåget till Uppsala och frågar om han kan joina mig fram tills Mimi slutar på natten. Så det gjorde han. Och vi söp. Jag knäckte min vinare som varit ute på äventyr. Tyckte det var dags nu.

Och idag hade jag bokat in stan med mamma, traska lite i affärer och käka nånstans. Jag fick mat och kläder av mamma :) Det där lät ju bra då.. DÅLIGT trasig man är idag! Vi vaknade kl 9 helt störda alla tre. Vi var ju inte schnygga direkt alltså.

Och nu ska jag tala om! Min härjar-granne ska flytta om 2 veckor! Vi bytte några ord med henne igårkväll, över balkongerna. Hon verkade väldigt trevlig faktiskt. Även om jag mer eller mindre hatat na för alla vrålpanikkaosfester hon haft, så var det ju trist att man började snacka med varann först ett par veckor innan hon ska dra. Hon berättade att det kommer flytta in en annan tjej, som jobbar nästan hela tiden, så hon är lugn haha.

TACK!




                                 


                                 




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback