[ Lördagsmisär ]


Oj Oj..

Det har spelats Mohombi, Pitbull, Idas sommarvisa (ehh??), Stromae, Swedish housemaffia och myyyycket mer heeeela natten. Inte jag. Min granne. Och det har skrikits kommentarer som; 'AAAAAHH!!!! JAG HALKADE!!' och  'AAAAHHH MITT HUVUD!! JAG SLOG I HUVUDET!!'  och  'MEN JÄVLA HORUNGAR!!'  osv osv. Allt dom har sagt har skrikits ut i helt fruktansvärda vrål. Ja. VRÅL alltså. Inte bara skrik. Jag har hört nästan vartenda ord idioterna har sagt. Och jag undrar vad fan dom går på alltså. Dom gav upp kl 5.

Och ännu mer undrar jag om det bara är JAG av alla grannar som störs?
Jag har redan varit över 2 ggr förr. Har ingen lust att springa där varje helg och starta grannfejd tillslut.

Antingen känner den där bruden Uppsalas omognaste jävla gäng eller så är hela bunten födda 93-94.
Dock körde dom en riktigt bra låt. Men aldrig hört den förr, så kan inte få tag i den. Fuck that.


Jag sitter här nu, trött som fan, sovit 5 timmar och undrar vart vi ska. Ordninggjord och får inte tag i Mimi. Hm. Sover hon? Gör hon sig i ordning? Har Andreas redan dykt upp (och kidnappat henne)?


Hej lördag.


(Men JA! Nu fick jag precis i skrivande stund migrän också. Lycka. Ser inte ett skit för att det flimrar framför ögonen, och snart kommer det sluta, för att ist bli till en Galen huvudvärk! Var länge sen jag fick så här nu, säkert 3 år sen, men tack mamma. Tack för att jag ärvt detta skit av dig.. haha..)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback