[ Visdomstand. Smärta. Andra upplagan. ]


Nu du, TANDJÄVEL! Nu ska du få enna rejäla omgångar Corsodyl i väntan på tandläkartiden på tors!

Och jag hoppas hoppas hoppas verkligen inte att dom råder mig att dra ut fanskapet!
Visst, kan dom sätta ett takpris på som max 1000 spänn så får dom gärna dra ut skiten men inte annars ;)

Det här är ju trots allt första ggn den strular.
Har haft lite värk förr, men då har det varit på ett annat sätt och gått över efter nån vecka.
Misstänker att den bara växt och rört lite på sig då.. Men nu. Nu är den inflammerad. Suck...



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Usch va jobbigt. Precis som du beskriver det, att du har ont ner vid halsmandlarna och i typ halva munnen, så hade jag det innan jag gjorde min rotfyllning. Hoppas du slipper det, för det är ju fan inte roligt för plånkan alltså.

Jag går fan bara och väntar på att mina visdomständer ska strula.. Alla är uppe till hälften bara, så jag vill inte ens tänka på hur en utdragning skulle gå till. Och det här snacket underlättar väl inte för dig direkt kom jag på nu, så jag kniper igen tror jag.. Haha :)

Hoppas det går bra!

2011-06-14 @ 19:17:41
Postat av: l-hs

Gå akut, det kostar inte mööe

2011-06-14 @ 23:00:21
Postat av: Mickan

I-hs- Tack för tipset..!

2011-06-15 @ 00:33:01
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback