[ I'm goood... ]


Har nu gjort denna söndagens vägning.
Hade gått ner exakt lika mycket sen förra söndagen :) Jag är nöjd!
1.4 kg på 2 veckor. Det tycker jag är duktigt.
Då har jag ju som sagt inte varit jättehård med maten just, utan bara låtit bli massa annat crap utöver.
Och jag har tom klämt en pizza i veckan kom jag nu på!

Eftersom jag inte ätit nånting gott nu i helgen ens heller, så unnade jag mig lite naturgodis nu ikväll.
Fick i mig några bitar sen blev det alldeles för sött och äckligt. YES! Ett framsteg :)

Nej tacka vetja frukt!



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Stämmer bra, jag är 171, hur fan du nu kunde veta det :) Jag skulle gärna byta längd med dig om det gick!

Men det verkar ju gå som du vill med vikten iaf, härligt! Jag förstår verkligen att det är svårt att lägga av med det där småätandet alltså.. Jag är en mästare på den ovanan! Även om jag inte är i behov av nån viktminskning så önskar jag det fanns lite större utbud av GOD frukt tex..

2011-03-21 @ 17:40:20
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback