[ Alla failar vi ibland ]


Jag kan ju börja inlägget med att säga att jag INTE är för droger och sånt tjafs.
Men Jag börjar bli lite irriterad på när media hänger ut varenda jävla kändis så fort dom rökt lite braj eller dragit en lina. Vem fan bryr sig att Ola Lindholm snortat? Och varför förstöra hans image för barnen med att vråla ut att han är en knarkare? Jag förstår inte riktigt det där.. Alla kändisar drogar. Det är väl det som får dom att bita ihop (haha bokstavligt också!) och stå ut med sina fullspäckade scheman. Jag skulle inte heller klara av att leva som en kändis. Visst, dom har ju valt det själva, då får dom ju ta smällen också, men ändå.. Det är nog tufft.

Men sen hyllar jag dom inte heller för det.. Dom kan ju lika gärna dricka kaffe som en annan människa för att orka med dagen haha. Men media hänger ju ut dom så fort dom gör nåt ungefär som att bara Dom är ena riktiga JÄVLA syndare för att dom failat, eller som att man aldrig hört talas om knark förr. Dom är inte robotar och omänskliga bara för att dom är kända.


Men Ola; Drick kaffe istället. Då hamnar du inte i tidningen! :)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback