[ En väldigt tråkig sammanfattning om London ]


Men jag VET att jag fan borde uppdaterat tidigare. Men jag har verkligen inte orkat.
Vad ska jag skriva liksom. Hej hopp jag har varit i London och är hemma nu..  eller..

Hej hopp jag har varit i London och är hemma nu. Så.

Lite snabb sammanfattning.

Vi kom dit i lördags. Förra lördagen. Väl där mötte vi upp Samantha på Gloucester street. Varmt som tusan. Fötterna var svullna som 17. Efter det gick vi till en pub och drack Pimms (eller Pim's, me dont know)
Sen åkte vi hem till henne i Leyton och lämnade våra saker, sen for vi ner på stan igen. På tunnelbanan satt det en stenhög niggah framför oss som hade väldigt mysko grejer för sig. Det var nog Årets asgarv tror jag.
Och vi har varit på Picadilly circus, Buckingham Palace, Harrods, Camden town osv osv.

Bilder kommer upp senare. Nån gång. Pallar inte nu. Ciao!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback