[ Ett fredagstips ]


Jag anar ugglor i mossen.. jag tror Malin smittat ner mig med sin lunginflammation.. (fast att jag bara får en vanlig förkylning då dvs) jag har hostat ovanligt smärtsamt nu på senare kvällen, och nyss när jag nös gjorde det ont i halsen... hmm.. bli sjuk 2 ggr inom loppet av drygt 1 månad!

Det vore ju fan rekord alltså, med mitt störda immunförsvar!
Gången innan sist, var i september när jag lyckades dra på mig bältros av alla sjukdomar.

Men men... hur som helst, jag slipper flyga flygplan denna gång iaf..
DET är ju den absolut värsta jävla smärtan i huvudet jag nånsin upplevt i mitt liv. Dra ballen i gruset!!
Har förträngt det mesta av den lilla stunden av SJUK huvudvärk, som var dom längsta typ 7 minuterna jag varit med om. Men jag glömmer då Inte min enda tanke jag hade.

"När vi landar, har jag fått en hjärnblödning"  och  "Börja landa i ÅR för faaaan!!"


Så ett hett tips: Flyg Aldrig flygplan med en förkylning. Det vinner varken du eller din skalle på...




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback