[ Give me everything (tonight!) ]



BRA jobbat Saade! Hurra för oss! Och nu blir lilla Emma glad :)
I år kommer vi då inte hamna på en dålig plats tror jag!
Vi vinner förmodligen inte, men vi kommer nog rätt bra till..

Det återstår ju att se om man har rätt i ÅR då.. haha..
Usch och fy vad trött jag är. Men jag tar inte arslet ur vagnen och lägger mig.
Väldigt patetiskt.. Spec när sängfan står 30 cm ifrån databordet! :O

Idag har jag fått öron-orgasm IGEN! (ingen har stoppat pitten i mitt öra, nej)
Pitbull.. Karln har gjort det igen! Och nu ihop med Neyo och ett par till... Oooh!
PARTYY!!



 




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, jo man man kan köpa på både pressbyrån och 7 Eleven. Du har inte lyssnat på reklamavbrotten hör jag ;)

2011-05-13 @ 11:35:00
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback