[ Grannar och Killar är INTE min grej idag. ]


Idag. Idag känner jag ett litet extra hat till killar och allt som har med dom att göra.
Deras jävla basröst, deras sätt att bete sig på, att dom är rent av dumma i huvudet. Avkommor!

Ja.. Jag har vaknat på fel sida, PGA min ena granne SOM ÄR KILLE! En liten jävla snorvalp är vad han är.
Mimi känner honom, så han lär väl vara i hennes ålder. 20-21 kanske..


Gick och la mig inatt runt ettiden, var ju helt jävla slut.
Kl 4:30 vaknar jag succesivt till liv, av att jag hör grannen stå och skrika på nån, och inte bara att han bråkade med nån utan den jävla idioten sa första ordet extra högt, snabbt och tydligt. Sådär RIKTIGT JÄVLA IRRITERANDE att vakna av. På ett sånt där underbart killigt muckande sätt, you know..  "VAA äre ru inte förstår!!?" och så sa han 10ggr i rad ungefär, Ingen variation på meningarna. Hans kompis måste varit väldigt trög.. Så jag var rätt förbannad, och spec att jag VÄCKTES av det..

Och sen till min stora 'förvåning' hör jag att fittan brevid har efterfest igen. Ja men dååså! Då var ju hela natten räddad. Vad fan lider folk av egentligen??! Tror dom på fullaste allvar att dom bor själv här eller? Jävla fittnyllen..




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback