[ Handla Nu- Betala aldrig ]


Jag känner ett sånt otroligt shoppingbegär just nu.. Hur fasen kunde det hända bara sådär plötsligt?
So... Now what? Ska jag.... leta rätt på 'Handla Nu- Betala i Juni/Aug'-sidor och nätshoppa järnet, eller ska
jag ge blanka fan i det, dricka upp mitt kaffe och slänga mig på soffan??

Det ÄR ju faktiskt riktigt trevligt att ha saker att hämta ut med jämna mellanrum.. *the angeleyes-look*
Och om det är nån som känner att jag BORDE shoppa (annars kommer jag drabbas av nåt väldigt olyckligt) så
får Du gärna tipsa mig om Handla nu-betala senare- sidor!



Men helst skulle jag ju gärna se mig shoppa på Handa nu- Betala Aldrig- sidor!
Jag vet inte riktigt vart man kan finna dom...



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback