[ I höst kan jag skryta.. ]


..om att jag varit i London OCH i Turkiet. Känns oerhört bra måste jag säga.
Jag behöver det nu. Jag måste unna mig och göra nåt, och ha nåt att se fram emot. TACK skatteåterbäring!
Precis hemkommen från Ticket, nu är det bokat och klart. Vi flickor i familjen som far iväg.

Egentligen ville jag ha Minst ett 3 stjärnigt hotell, men det fick duga med 2+. Får väl hoppas att dom jävla kackerlackorna håller sig borta från oss just den veckan ;) Jag måste erkänna faktiskt att jag är lite nojig..
Jag har egentligen ingen anledning, men på nåt vis förknippar jag 1 och 2 stjärniga hotell med kackisar.

Och från det ena till det andra köpte jag ny bikini igår. För pengar som knappt varken jag eller Mimi hade.




                                                   Vi ska bo på Hotell Secret Garden i Marmaris.



                                 


                                 
                                                             Bilder lånade från fritidsresor




                                              





Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha! Ja jag tror alla undrar vad fan de hade för stil när de va yngre :D

Det där med att du vantrivdes både hemma och i skolan hade man ju ingen aning om då.. Tråkigt. Vad var det som gjorde att du inte gillade skolan?



Turkiet låter skönt du.. och fräsig bikini!



2011-05-20 @ 10:13:28
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback