[ Klimakteriet aka sommarn ]


Jahapp nu börjas det då.. Klimakteriekänslorna  aka. sommarn!! :O Jag la mig igår vid halv två, somnade nog halv 4. Jag kunde inte somna pga värmeslaget. Ska jag behöva starta den där brummande fläkten Redan alltså?? Det är fan inte rättvist! Jag får hoppas att det är pms-et som håller på och härjar nu bara. kanske därför jag varit bitterfitta No.1 hela veckan dock.... Men det har varit så mycket ju! Så här har jag aldrig varit av pms förr. Men nån gång ska väl vara den första som sagt..

Eller så ÄR jag fan i klimakteriet.. skulle inte förvåna mig med den Kalle Anka-'turen' jag bär på *morr*


Ikväll ska jag hur som helst dricka Rosé! Med MIMI! Det ni! Det trodde ni inte va? (yeah right)


Vad gör vi! Nu kör vi! Vad gör vi! Nu kör vi!
1, 2, 3, Fanta och rosé! 1, 2, 3 Alla brudar ner på knä!




Kommentarer
Postat av: Mia Ekander

Hej, du ser lite för ung ut för klimakteriet...

Troligen PMS!

Var snäll mot dig själv.

Mia

2011-05-22 @ 13:48:42
URL: http://www.pmsbloggen.se

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback