[ Lördagsfunderingar ]


Ooh holy crap! Sitter här bakis och kollar tv tablån för att se vad som går just nu, och ser till min stora fasa att The Grudge går inatt kl 00.55 på 9an! Ska jag våga kolla på den eller ska jag vara en mes!?? Om jag tänker tillbaka på hur halvåret efter jag såg den på bio var, så vet jag inte om jag vill återuppleva det igen.. Jag försöker fortf förtränga det efter 5-6 år haha! Det var min näst värsta tidsepok i livet...

Och sen undrar jag vad FAN det är för fel på nätet idag! Hela min msnlista, och jag menar HELA, är offline. Det har aldrig hänt förr, först trodde jag bara att det skett ett mirakel liksom, men börjar nu ana oråd att internet är lite schalur (jag vet att ordet schalur inte ska sättas in just Där, men det passade fint där nu) idag, för texten segar som fan under tiden jag skriver detta.. jag tror Allt är knas idag. K N A S !

NU ska jag äta pizza, chips, godis, jordnötter, dricka pepsi och bara älska det faktum att jag är hemma!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback