[ Mycket ska man vara med om innan man dör ]


Men herregud alltså, det finns ju verkligen folk till allt må jag säga.. Ibland undrar man fan hur folk är funtade! Hahah det ringde en kvinna idag från Kalmar turistbyrå (förmodligen var hon Själv turist ifrån planeten Mars eller nåt..) och berättade att hon precis packat upp en order från oss som dom precis hade fått, men det var ju så olyckligt att 3 buntar vykort fattades.. 'Men faaan då..' tänkte jag och tog kundnumret och artikelnumret på korten. Sen häver hon ur sig: -Ja, det var ju 3 buntar som fattades, men det kan inte vara så att dom
är lagda bland kalendrarna..?


Jag hängde inte riktigt med först på vad hon menade, men när hon sa sen sa:

-Det kanske är smartare om jag kollar i dom andra kollina och ser, och sen ringer jag isf tillbaka?

Haha EHH (!?) JAA det är nog smartast lilla vän! Driver hon med mig eller!?
Ringer människan och whinar om att det fattas grejer när hon inte ens har kollat i alla paketen!?
Det får iaf MIG att undra; Hur i helvete tänker man då?? Haha...



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sv: Kan du syfta på Saga och Satu då kanske?

Nej men i lågstadiet hade vi ju bitcharnas bitch till lärare.. Inte så konstigt!

2011-05-20 @ 22:10:41
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback