[ Svälja- Inte min grej ]

                                                                 
                                                                     WHAT THE....??

Man börjar ju fundera nu på om man är störd. Eller ja, jo.. det vet ju folk redan, men störd på Riktigt!
Kom nyss på att jag fått nån grej för mig så att när jag dricker kaffe så kan det ta ca 10-15 sek innan jag
sväljer ner klunken. Ehh?? Som alldeles nyss tex. Tog en klunk. Satte på datan. Rensade bort lite kläder från stolen. Och när jag skulle sätta mig vid datan insåg jag att kaffet var kvar i käften. Hahah!

Alltså VARÖR liksom? Det är ju inte så att jag måste suga på karamellen och verkligen Känna den "goda" aromen innan jag tillslut sväljer det.. Det är Bara en dålig ovana (eller jävligt onödig snarare) som jag gått och dragit på mig utan anledning..



                                                       



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback