[ Minimal shopping ]


  Jag köpte ju inte så mkt i London tyvärr, av okänd anledning.. Hittade liksom inget, och så tänkte man
  väl det klassiska "Jag bara Kollar nu, och så kan jag gå tillbaka senare isf"  Men gör man det då?? NEJ!
  Förstår inte varför man envisas vareviga gång med just den frasen! Jag har aldrig fullföljt den.
  Det är bara ett vanligt sätt att bortförklara sin snålhet tror jag... *garv*


                                       



                                       



                                        



                                       
                                                          Helt sjukt panikgod doft!!


                                        
                                                            Armband från Topshop


                                       
                                       Nougat London- Cherry Blossom hand cream. Yummi!



                                       



                   Sen gick nog dom resterande 3000 kronorna åt till Starbuckskaffe i stort sett hahah!
             Det är nog fan det bästa som hänt mig.. Vad är grejen med att det inte finns i Sverige??



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ooooo vilken fin klocka!! Nu blev jag avis fast jag har nåt liknande själv :P



Jamen tänka sig, det gick ju bra för oss i år :) Synd på England bara.. och vinnaren gillade jag inte alls.. Tråck!

2011-05-15 @ 13:05:20
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback