[ "Han" har gjort det igen... ]


Imorse har nån jävla tönt spytt PRECIS utanför porten igen. Hmm.. Varför!?
Är det nåt fixidé att personen bara MÅSTE göra det mitt framför dörren jämt eller vad?
För eftersom det hänt åter igen finns det inte en chans att det Inte skulle vara samma person.
En gång- ingen gång. Två gånger- en vana, för att citera mamma allra första gången jag
skolkade från skolan en hel dag..

Och varför just vid samma tid på året??? Alltså What?
Förra gången var ju ganska exakt vid den här tiden då också! Jävla matt man blir.
Och det skulle fan inte förvåna mig heller om det var en kille. Verkligen inte...
Det är bara dom som inte skulle tänka så pass långt att flytta gapet en meter åt sidan. 
Iaf en kille som är under 20.. ÅÅHH!! Jag hatar er! Bara så ni vet, era jävla miffon -.-



Nog med hat nu. Spyan sköljs förhoppningsvis bort och jag flyttar troligen här ifrån NÅN gång.


Jag köpte lite nya grejer idag.
En utförsäljning där sakerna har köpts in och använts på lägenhetsvisningar från början.
Ett databord, 2 små silverfat i form av blad och ett espresso-set med James Dean på.
Och allt det för 175 spänn! Tackar. (Databordet gick på 20 spänn;)




                                          


                              
            Det är tänkt att jag ska ha bordet bara tills jag hittat nått nytt. Så jag kan hiva mitt fula nuvarande.
                                     



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ååh vilket snyggt och stilrent databord! Det var ju helt sjukt billigt.. Får man fråga vart denna utförsäljning ägde rum?

2011-05-30 @ 11:28:42
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ja det var väldigt min stil faktiskt :)

Hojta gärna till om du hör att dem ska stå där igen nån gång!

2011-05-31 @ 10:50:28
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback