[ I'm gonna miss you guys... ]


Vad fan ska jag ta mig till när Big Brother slutar??! Vad ska jag kolla på DÅ?? :(
Det skär faktiskt i hjärtat (på riktigt!) att tänka på att det är slut om exakt en månad..
Dom har ju blivit mina kompisar nu liksom. Älskar det där gänget.
Fick jag bestämma så skulle dom vara i det där huset för alltid, och jag skulle ligga i min
säng med mitt duntäcke och kolla på dom hela tiden. Det skulle liksom aldrig ta slut :)
Jag kunde knäppa på tvn exakt när jag ville.. och vips! Där var dom i tvrutan!
Varenda dag. Oavsett tid!

Livet skulle vara skojigt då minsan. Men man kan inte få allt här i världen.. och bla bla bla..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback