[ Det ska börjas i tid.. ]


Har nu tagit arslet ur vagnen och klickat hem årets första julklappar. Till lillebror och lillesyster.
Hon får en väska och han ett fickplunte-kit (plunta+två snapsmuggar och en kork (?) tror jag)

Och jag vill också ha den där väskan!! Så jävla frän! Men den var inte så dyr. 398 kronor.
Haha! Och så råkade jag ta sista exet av båda grejjerna. SCORE!
Sakerna hittade jag på  www.dunken.se



    




Och idag hämtade jag ut mina Iron Fist skor!! Yey! Ja.. jag beställde dom.
Dom var ju slutsålda överallt i Sverige så tillslut orkade jag inte vänta nå mer, och hittade en sida i Usa.
Dom tog bara 1 vecka! Dag 7 idag! Visst, jag går som ett sneknullat offer i dom, men den smällen tar jag serni ;)
Fan så coola dom är alltså.. En aning höga men.... man viftar bort det på nåt vis...



Kommentarer
Postat av: Mim

Bra att lägga ut det där haha XD

2011-11-19 @ 18:22:45

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback