[ En förkärlek till Iron Fist.. ]


Det här måste vara bland det snyggaste jag sett på länge.
Jag skiter i priset. Och att jag kanske måste vänta si så där 6 månader på att använda dom.
Och att det snart är jul då man bränner lite mkt pengar på julklappar..
Jag skiter i't! I don't give a fuck! Så efter lön ska dom bli mina!






Finns på www.brandos.se , www.dunken.se , www.heppo.se

Eftersom den här sidan är lika "skitbra" som facebook så gick det ju inte att länka till flera.
Blev samma länk till alla jävla adresser. Ok.



Fick just en liten reminder om varför jag inte längre orkar lägga ner energi på den här skiten...



Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: Oh yes de är fantastiska!!!

2011-10-19 @ 23:12:08
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Monalisa

Riktigt snygga är dom! :)

2011-12-03 @ 12:35:27
URL: http://monaliiza.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback