[ Kokboksdille! ]

 
 
 
 
Två nya kokböcker från jobbet!
Hello Cupcake fick jag för att den ändå skulle reklameras och Vinterns söta köpte jag.
Har fått nån dille på kokböcker. Med efterrätter i.....:)
 
Ska även köpa en som vi beställt in, skriven av Von Sydowbruttorna.
Hittade en alldeles FÖRTRÄFFLIG dessert i deras bok!
En slags paj fast med cheesecake digestivebotten/pajskal.
Kokad kondenserad mjölk som fyllning (endast!) toppad med banan och turkisk yoghurt-grädde.
Ja, lite riven choklad som pricken över iet också. Iallafall var det det på bilden..
 
 
10 min senare; 
 
...som jag fann på Adlibris! Bilden uppe till vänster är kolapajen. Eller vad dom nu kallade den..
 
 
dreggel dreggel!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja den där Leilas böcker är frestande.. Lika så Pernilla Wahlgrens senaste; Pernillas Praliner. MUMMA!

2012-09-14 @ 19:31:20
Postat av: Mickan

Åhh..! Den har nog inte vi än tror jag. känner inte igen!

2012-09-19 @ 22:39:10

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback