[ Köttbullar!! ]

 
Jag fick nog till världens godaste köttbullar idag! Cross in the fucking roof!
Skulle egentligen gjort stuuvade makaroner till, men orkade inte. Men lika gott för det ;9
 
Så jag blev så nöjd att jag sprang över till pappa så han fick en portion. Han blev impad.
 
Dock kan jag inte skriva receptet, jag hade i en krydda som jag kan tänka mig att inte så många har.
'Cheddar Parsley Cheese Spice Mix' heter den. Från märket The Spice Tree.
 
Googlade nu i skrivande stund för att hitta en bild, hittade ingen på just den kryddan, men det märket
verkar ha aaaasmycket fina och goda grejer!! Måste genast kolla om dom har nån återförsäljare på nätet!
Eller en egen onlineshop..!
 
Hörs och svejs!
 
 

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback