[ Musik ]

 
Ellie Goulding- Anything could happen

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ah, du har ju redan börjat ser jag :)

Angående designen.. Du kan ju byta till vilken stilmall du vill, allt du skrivit blir ju kvar ändå! Du kan ju smygtitta på hur det kommer se ut oxå innan du väljer. Har du sett det?

En header är själva bilden eller texten längtst upp på bloggen. För mig är det ju den delen där det bland annat står Ellinors Ögonblick, och för dig där du har dina tre bilder på dig själv och där det står "Before anyone did anything.." En sån kan du göra själv i vilket bildprogram som helst, behöver inte vara i photoshop! :)

2012-09-05 @ 11:59:26
Postat av: Mickan

Jo fast jag har ju bara paint, och det värsta av allt- jag förstår ju knappt nya paint nu sen jag fick ny dator hahah! äh jag får be mimi fixa nån cool, ibland har hon cravings och undrar om jag inte ska skaffa ny design :P

2012-09-05 @ 20:38:01

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback