[ ....och så gick klockan 7 månader för långt! ]

 
Jag har gift mig, skaffat barn, karl och dom 3 v-na sen vi hördes sist!
 
Nej. Faktiskt inte. Jag har bara karl än så länge ♥ men det räcker bra det :)
 
Jag trodde min nya telefon jag haft i 4 månader, stendog idag (eller den gjorde det men vaknade upp från dom döda efter några timmar. Kanske var Lindas goda ord som den tog åt sig av) så jag gick och köpte mig ett nytt nummer, tog tag i min gamla tele och sa "Nu är det du och jag igen!" messade runt till alla möjliga ansikten och beklagade mig över att telefonfan dött och att jag nu har nytt nummer.
Ja! Ja men dåså! DÅ passar det att gå igång igen efter ca 5 timmars chillande! 
 
Det var bara att sätta igång att smsa runt igen och låtsas som att det var 1 april eller nåt.
 
April april jag kan lura dig vart jag vill....
 
 

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback