[ [ Bilder ] ]


Ja, jag har ofrtfarande inte somnat, men nu jävlar tar det emot ska jag säga er!! =O helvete alltså... så sjukt trött, texten hoppar och flyter ut till en enda stor massa...jag liksom fastnar på en punkt på EN gång, hela tiden! det tar bara en sek så börjar det bli suddigt...ujj ujj... Men iallafall! Nu sa jag lägga upp lite bilder  *hahah*
Som jag sagt förut så suger min kamera *oh jävlar va det gungar nu känner jag! haha! känns som jag är på båten fortfarande* så det blev inte mkt bilder alls!! nästan bara på mig och Linda.. Den hann såklart dö innan jag kom på "Just det! man kan ju ta kort på folket!"  Men jag hann ta på två finnar som drev oss till vansinne (haha) och Eduardo- the spanish guy! :) Jag vill tillbaka... det var så jävla kul...:(

                  
                  
                  
                  

Och.... Tillslut.. Dagen efter!!

                  




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback