[ [ En (snart)gym-aktiv, Ikeagillande Schorizo ] ]


Min chef är ju bra rolig ibland! (omedvetet!) Idag när jag gick och hämtade grejjer till en order, så stötte jag ihop med henne i en av gångarna, hon gick och packade en annan order, så säger hon:
- usch.. är det inte varmt? Du som har två tröjor på dig o allt...
Jag svarar Ja, och ler, efter nån minut så säger jag:
- Ne men jag ser bara ut som en schorizo om jag tar av mig..! och smågarvade lite.. Varpå hon svarade helt allvarlig:
- Jaha..
*hahah!* ungefär "aa just det, det gör du ju!" som att det är helt fullkomligt normalt att se ut som en schorizo..! Fast det var roligare DÅ, nu låter det ju helt flängt.. haha

Idag besökte jag vårt stora möbelvaruhus en ANDRA gång denna månad! Jag hittade en till lampa, en vägghylla och några meter panelgardin, men jag har den som löpare på bordet :)

Snart är det gymtajm igen!! Jag och Linda ska dra på tisdag nästa vecka och köpa nytt kort.. Wiho! *tummen upp!* Nu jävlar ska fettet bort! :O


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback