[ [ Fake! ] ]


Beställ  INTE- ALDRIG- NEVER något ifrån www.nordmarx.com !! Det är bara lurendrejeri! =O Jag har dock själv inte gjort det, men en jobbarkompis beställde en film därifrån i söndags.. Efter att hon gjort det, så gick hon in och kollade kommentarerna om den sidan, vilka löd så här:


"- Varning! Beställ INTE från Nordmarx, utebliven leverans och omöjliga att nå! Filmen som jag beställde och betalade för mer än två månader sedan har fortfarande inte kommit. Svarar inte på mejl ...:( "

"- Det här är ett skumt företag! Har beställt och betalat en dvd för dryg en månad sedan.som jag inte fått än idag. Ville ha pengarna tillbaka men omöjligt att kontakta de varken via telefon eller e-mail. Jag tror att jag måste kontakta Konsumentverket. Glöm Nordmarx!!! Köp aldrig någonting av de!!! "

"- Gjorde förskottsbetalning på en film, kom inte något (det är sju veckor sedan nu) - varken film eller pengarna tillbaka trots upprepade mail. Skicka inga pengar till Nordmarx innan varor kommit till er! "

"- Lurendrejarföretag. Går ej att få tag på - varken via mail eller telefon, och man får inte skivorna man beställt - trots förskottsbetalning. Blir polisanmälning på det här. AKTA! "

Hahah.. Ja ni ser ju.. Förskottsbetalning.. In my ass! och det enda numret dom har för att kunna 'kontakta dom' är ett fucking mobilnummer! jag skickade precis ett sms bara för att se om nötterna skulle svara... *väntar..*



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback