[ [ Hallå? Minne? ] ]


Tog mig faktiskt tid idag att tvätta min vita Koola Anna- vinterjacka som jag var så jävla puckad nog, att jobba utomhus på ett dagis, med!! Hur dum får man vara!?

Och det är första gången jag tvättar den, har inte använt den egentligen speciellt mycket och sen har man likosm tänkt ''äh, jag tar det nästa gång jag tvättar'' Jahapp.. tick tack... Och så har det plötsligt gått 4 år! Gick smutsen bort?

NEJ...! Inte det minsta alls.. och den var inte dåligt skitig heller.. det är så fruktansvärt ingrott...:( Så det blir nog ett litet stänk med klorin, nästa.. Måste bara ta mig tid att köpa det också isf *haha* fy faan..


Men jag måste ju berätta om min lilla i-Buddy föresten! =) Köpte den igår på www.coolstuff.se ! Det är en liten 10 cm hög msn-gubbe, den där gröna lilla saken som alla som har msn, vet vilken jag menar. Man kopplar den till datorn i Usb-utaget och när nån skriver på msn, så blinkar, snurrar och viftar den på sina små vingar =) så jävla söt! Var bara tvungen..!! men 179 spänn... + en massa frakt.. *vissel vissel*

                                     

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback