[ [ Joker? ] ]


*Hahah!*
Jag rotade lite i min garderob om jag kunde tänkas ha nå andra par skor som jag kunde ta med imorn på kryssningen, Nej jag hade dock inga andra par, men däremot hittade jag mina gamla svartvita Joker-pumps utan klack sen några år tillbaka! Jag tyckte om dom så jävla mycket då, men första ggn jag använde dom fick jag en av dom värsta skavsåren jag nånsin fått, efter bara 5 min! så då vart dom liggande i garderoben i 4-5 år :(
Jag vet inte om jag kan påstå att dom är så fula.. Men dom ser ju lite speciella ut, så frågan är om jag ändå skulle våga använda dom i dagens läge?

                                     

Sen var jag och knallade en sista runda på stan idag innan vi åker imorn, hade ju ändå 500 kr kvar ifrån Kista-trippen. Jag kom hem med ett par shorts från New Yorker (orkade inte prova dom) som tyvärr inte sitter alltför snyggt :/ en plånbok från Wedins Accent och en grön tröja från HM :)

                 

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback