[ [ Yamakasi ] ]


Yamakasi- Så jävla stencool rulle! Handlar om 6 japaner som klättrar överallt, dom klättrar på skyskrapor och precis allt, och så jävla smidiga! dom gör inbrott utifrån på typ 30e våningen och sånt *haha* och Nu måste jag bara se den igen, efter min dröm jag hade inatt *haha* Fan att Linda väckte mig!! Jag sprang typ hela drömmen igenom, och fort som fan också.. som en puma typ.. eller jaguar kanske det är som springer grymt snabbt :) Men det var en sån jävla häftig känsla! Och sen hoppade jag över massa saker.. hade värsta powern typ *hahah* Och sen var Linda med, och precis innan hon väckte mig så sa hon i drömmen "Åh! Jag Måste bara hoppa ner från - - - -bron!" Jag minns inte vad hon sa att den hette, men den var stor iaf, och såg ut lite som Golden gate ungefär... Nej det var skitkul.. Och sen sprang jag förbi en hel jävla bilkö med husvagnar (fråga mig inte varför) och då helt plötsligt sprang jag i slow mo.. men det var häftigt.. Lite svårt och förklara men jag har totalt hakat upp mig på drömmen iaf :)

Fy fan vad trött jag är...Vi var ut igår, och kom hem runt 5 och la oss ty halv sex, och jag tror jag börjar bli sjuk eller nåt för jag hade en grym jäkla värk i benen hela kvällen och natten! det gör ont när dom är stilla, jag måste röra dom för att inte smärtan ska kännas..darra eller skaka på dom.. skitjobbigt.. Det är så jag fått förut, precis innan en sjuka..:/ Så får se då vad jag har att vänta mig...

                                    

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback