[ [ 26/7 = 25 år, Förväntansfull? Njah..] ]

I dont want to!! :/
Varför jag ens tänker på framtiden är helt sinnessjukt.. För jag mår illa av tanken på den..
Men hur som helst känner jag inte för att bli nå mer äldre nu.. Buhuuhu..!! :'(
*måste ändå skratta lite med tanke på att jag inte kan undvika framtiden och att bli äldre, hur mkt jag än vill!* :)
Det är bara att gilla läget liksom.. Och när jag ändå inte kan göra nåt för att bli yngre i papprena så kan jag lika gärna bifoga en tårta till mig och Veronica som blir 26 dagen efter mig! :) Puss på dig! :)

Och sen på tal om födelsedagar så vill jag bara påpeka: Vem fan bryr sig att Vickan blir 31 idag!?? Herregud!!
Fy fan vilken grinkärring jag börjar låta som, men Jag bryr mig då inte ett smack.. Inte fan kommer Sverige göra nåt för MIG när jag blir 31 inte.... hmpf... *haha*

                        





Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack gumman:-)

Vilka gamlingar vi håller på att bli hehe,ne då.

4 år kvar till 30.Det är läääänge som Stefan säger.

Vi måste ses snart.Har du tid nåt?

Pöööss!!

2008-07-15 @ 07:47:08
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du din lyllos behöver ju visserligen inte ha 30 års ångest förrän nästa år hehe.Tänkte inte på det:-p

Det är JAG som blir gammelgädda,inte du:-D

2008-07-15 @ 07:49:19
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: MickanMickan

Svar:

Hahah precis! jag är iaf bara 25 än så länge :P Men du har ändå lyckats åstadkommit nåt och har familj nu och villa.. fattas bara vovve och volvo så har du dom tre V:na hahah :) (fast de kanske är volvo ni har dock..)

jag har förmodligen inte så mkt tid just nu innan jag fyller iaf.. Jo men du! för fan! jag ska ut iaf på min födelsedag! det har ändrats..jag ska supa mig full hade ja tänkt.. ska du med? fast du har nog fullt upp eftersom du fyller dan after :/ haha

2008-07-15 @ 18:07:41
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jag vill också ha en tårta!!! :)

2008-07-17 @ 10:40:30

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback