[ [ Äppelknyckarjazz! ] ]


Fasen vad bra låt! Så jävla svängig! :)
Movits- Äppelknyckarjazz
Hip hop blandat med swing typ.. haha.. När dom ger ut sitt album är jag en av dom första som kommer springa iväg till skivbutiken! Och då tänker ni nu
'Varför laddar du inte hem hela albumet istället..??'
Men nej, jag vill inte det.. Jag vill ha lite skivor med riktigt fodral o sånt, också.. Mycket finare så..
Vill inte att hela min cdsamling ska bestå av vita, brända skivor som jag dessutom säkerligen glömt att skriva på dom vilka det är, så man får leta sönder sig varje gång man ska lyssna på nån... Jag känner ju mig själv liksom vid det här laget... Nej fy fasen.. Nån måtta får det vara.. haha

Nu ska jag kila! Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Svar:

Ne dom va och spelade volleyboll och så va det en kran där i närheten som dom drack ur...Joni blev jättesjuk och har varit det i 1v nu...fick sen reda på att det vattnet pumpades från Fyrisån och va till att vattna gräsmattan...haha

2008-07-11 @ 11:21:46
URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: MickanMickan

haha! smidigt :D men fyy.. det måste ju ha smakat jävligt äckligt ändå.. gammal rostig cykel, studentpiss o dyligt.. haha

2008-07-11 @ 16:56:28
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback