[ [ Bilbränder hela jävla tiden.. LESS!! ] ]


DET är Gottsunda det! Ett år senare... Hände samma skit på nästan exakt samma ställe dagarna innan midsommar förra året.. Fy fan så jävla förbannat less jag blir på det här jävla skitstället.. *suckar fett högt* Jag vill härifrååån!!! =O
Dom där jävla horungarna har inget annat för sig på sommarlovet... Skaffa ett sommarjobb för fan... Idioter..
Skulle gå och lägga mig igår, kollade ut genom fönstret när jag skulle hoppa ner i sängen
"Fan va disigt det är ute.."
Nej tammefan.. Då står två bilar i Tokbrand precis nedanför mig, brevid frukthallen!
En lite mindre lastbil som brinner och har spridit över branden på personbilen som stog precis intill.. Man hör röster och ser ett par ungdomar som går omkring helt oberörda och filmar å fotograferar med kameran.. Var dom stolta över sitt verk eller??
Och sen kunde ju inte jag somna för jag var ju samtidigt ändå tvungen att glo från början till slut.. haha.. Stod där i fönstret på 6e våningen med tekopps-stora ögon å bara glodde och suckade... Och 2 gånger i rad har nån annan Precis hunnit ringa 112 före mig... Trodde jag var först igår.. men gick på niten igen.. Men det är bra det.. så det ska vara.. Att det finns fler sjyssta personer än mig..:P

Och nu är det helg.. Har man nåt planerat? ICKE!
Tråk tråk tråk.. Men imorn ska jag och lillesyster yster hitta på något iaf.. vill härifrån.. vart som helst.. Ska inte va hemma imorn iaf! om jag så blir tvungen att typ lifta nånstans helt själv eller nåt sånt.. haha!

I onsdags gick jag och farmor på stan.. Jag skulle få köpa lite kläder eftersom jag fyller år snart :) Hittade dock inte mer än en lång skjorta med nåt tillhörande slags skärp, och örhängen.. Men jag gråter inte för det! :) För jag bara älskar skjortan! Är så sjukt nöjd! Det snyggaste jag köpt på länge..

                                                



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback