[ [ Fångad i sin egen kropp ] ]


Imorse när jag satt på bussen ner på stan, så ringde telen, Nadia som berättade att hon och Ida stog o väntade på mig för att ingen hade kommit till jobbet ännu.. Helena som vanligtvis brukar börja kl 8 och då öppna, hade inte dykt upp, hon var ledig för att det hade hänt en olycka i familjen.. Senare på dagen så hade Nadia pratat med henne i telen och hon hade berättat att sin sambos exfru (hans dotters mamma) hade blivit avkickad från en häst i lördags när hon och dottern varit på ridläger och skulle göra hopp- övningar (tror jag dom sa) hon hade landat på nacken, krossat en kota och ligger nu helt förlamad med andningshjälp, och kan inte ens kommunicera längre förutom med gester... Så förbannat hemskt...:(
Dottern är 10 år, och ska förmodligen börja 5an till höst.. Att se sin mamma sådär nu, livet ut... Hon är helt klar i huvudet men kan inte göra ett skit längre! Hon är fångad i sin egen kropp..
Tragiskt...

OJJ OJJ! Det här är rekord för Mickan! Jag började skriva det här inlägget runt kl 19 nångång.. Sen ringde telefonen och jag har bubblat med Linda i
4 timmar nu. FYRA fucking timmar!! Det har inte jag gjort sen flera år tillbaka.. Så.. jag har alltså hållt på med det här inlägget i 4 timmar... *haha* weee.. Go mig Go mig..
Så det började vid middagstid, slutar med att jag får ta sängen nästa då...:P Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag bl a en egen hemsida och en helt ny blogg med massa nya funkioner :) Nu är den äntligen klar!



Kika gärna förbi och säg vad du tycker =) www.hannnah.se

2008-07-21 @ 23:35:08
URL: http://hannnah.se
Postat av: mickan

öhh.. grattis grattis då! =D

2008-07-22 @ 16:11:41
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback