[ [ Fyrishov :) ] ]


Jag har badat idag! Å fy fan vad kul det var! haha..:)
Man blir ju som en unge på nytt för tusan!
Och vi som är så JÄTTEsmidiga, hade ju fullt sjå att ta oss upp på leksakerna, så imorn har man garanterat träningsvärk kan jag lova.. *garv*
Jag fick också kramp/sendrag i tårna stup i kvarten, såg riktigt flummigt ut.. Helt ihopvridna..
Och Thessan såg ut som en pårökt jävla ganja-morsa när vi drog därifrån xD
Hon kollar tydligen under vatnnet så fort hon dyker under, för att hon vill se vart hon tar vägen.. haha..
Sen hade jag desutom också ett jävla sjå med att hålla tuttisarna INNUTI överdelen ist för under.. dom vill verkligen inte vara kvar där i! Fick hålla i dom så fort jag rörde mig lite hastigt.. ganska jobbigt, men men.. Det är ju inte första ggn det fenomenet händer liksom :/
Hopp i säng! Godnatt!

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback