[ [ Grattis till mig! ] ]


Klockan är efter tolv och jag fyller 25 år "idag"
Grattis Grattis då... Ja, tackar tackar...

Ikväll- sen jag kom hem från jobbet- har jag:
Ätit 2 stycken salamifrallor och sallad med keso i (Fett gott!! hade faktiskt aldrig ätit sallad med keso i tidigare av nån konstig anledning, då jag älskar keso)
Bakat after eight kladdkaka
Förberett tårtan. Lagt fyllningen emellan och lite sånt krims krams :)
Mosade jordgubbar med hackad citronmeliss i ena lagret och grädde blandat med Kesella Jordgubb / Lime- smak i andra lagret.. Hoppas det blir gott för jag tyckte faktiskt verkligen att det var en brilljant idé, när jag fick syn på Kesellan i kylhyllan! Och imorn blir det först firande och sen partajj med fullt ös! :D
Firande består av: Mamma och Göran, Mimi och Wille, Mormor o morfar, farmor, pappsen (Annbritt o grabbarna åkte upp till Enånger igår) kankse Per och Tuija och småkussarna, och förhoppningsvis Mange och Tina. Inte så ofta man träffar stojebjoj o svägeskan liksom :)

Sen lite senare på eftermiddagen kommer Linda, kanske Jenny och Emelie, Jimmy, kanske en kompis till JImmy, kanske Beca, kanske Thessan och kankse Mimis kompis Alex.. Men! Vad många "kanske" det vart NU helt plötsligt! =O
Det slutar väl med att det bara blir jag, linda, jimmy och mimi i slutändan hahaha!
Mickans 25års party det... Men jag blir faktiskt inte förvånad om det händer... Är ju liksom van vid det här laget.. Just därför jag oftast aldrig anordnar fester med planering, så ofta... =/
Nu ska jag äta en tallrik fil...Vet inte varför egentligen.. Är inte så hungrig föresten.. Kanske bara mest sugen på nåt...


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback