[ [ Hangover ] ]


Dumma öl...
Det var ju lite tufft att gå upp kl halv åtta imorse, när vi kom hem ca 4.. usch haha...Visste inte vart jag var nånstans och allt var bara helt fucked up! (Sov hos mamma o dom som bor mitt i stan u dom jävlarna, och delade säng med syrran) Min första utgång med systeryster, som fyllde 18 i maj! =) Fan vad kul vi hade!
Och det blev en jävla sentimental kväll må jag säga! Både gråt och asgrav från båda två.. Hennes anledning: Det spelades en låt som spelades på en begravning hon var på när en kompis kört ihjäl sig för nåt halvår sen..
Min anledning: Jag drevs till totalt jävla vansinne av två snubbar, och jag överreagerade nå fruktansvärt.. Önskar jag kunde be om ursäkt till dom idag..:/ Dom måste trott att jag var helt jävla labil och ett stort psykfall.. Det var inte så kul..
Jag fick för mig att dom drev med mig, varpå jag blev mer o mer upprörd ju lugnare dom var-
''Nej allvarligt.. jag vet inte vad du snackar om..sorry men jag har ingen aning..''
Sen fick dom världens jävla utskällning och allt var helt åt helvete, och syrran fick trösta mig för att jag själv tillslut undrade vad fan jag höll på med egentligen.. Allt bajs som legat o grott, trädde fram när jag fick alkohol i kroppen typ :S
Haha! Nej fy fan, dom fattade ingenting stackarna!! :(
Förlåt grabbar.. (men jag måste faktiskt påpeka Trots allt, att ni var ändå bra jävla konstiga...)

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback