[ [ Heldag i Kista ] ]


                  

Vi var i Kista galleria idag och mycket hittade man må ni tro! :)
Och jag kan nog inte va gladare, har inhandlat världens snyggaste jeansklänning, såg den förut här i Uppsala på Vero Moda men det fanns endast kanske 3-4 stycken kvar och Inte i min storlek och dom skulle inte få in fler.. 'FAN' tänkte jag och lämnade butiken med en sur min.. Nu några veckor senare är man i Kista, går in på Vero Moda och tänkte- när man ändå är där inne- kolla och se om man hittar den, och prova mest på skoj.. Jo tammefan! där hängde den! Nästan direkt när man kom in, jag roffade åt mig min storlek (som också fanns helt fucking unbelieveble) och provade, och den satt BRA!! Den är SÅ fin!:) Den är ju svindyr men det unnade jag mig nu faktiskt.. Jag hittade även:

Munkjacka från BikBok
Skjal och ett hårspänne från Indiska
Top från Vero Moda
Trosor och ett hårspänne från Cubus
Jeans-skor från Din sko
Halsband från Ur & Penn
mp3 hörlurar från Claes Ohlsson (Nu kan jag lyssna på musk igen!)
Så med den där listan att döma och med en plånbok med ca 1700 kr lättare, är jag riktigt nöjd faktiskt! Det var länge sen som jag kunde shoppa så där mkt på en och samma gång..
Och nu kom jag på att jag skulle köpa ny plånbok oxå.. fan..! äsh.. bara det är gjort innan kryssningen så är det lugge :)




Kommentarer
Postat av: Nadia

Vilken shopping-runda!!! Hoppas du har en bra semester, det är grymt tyst här på jobbet utan dig!!! Kramiz

2008-08-01 @ 15:02:21
Postat av: Mickan

Ja, jag är såå nöjd! :) Jo då min semester är helt ok, ska på kryssning idag! wiho! See ya!

2008-08-02 @ 12:55:46
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback